FO, Hotel Management

ဧည့္သည္နွင့္ emotionally connected ျဖစ္ေအာင္လုပ္ရန္။

ဟိုတယ္မွာ ဧည့္သည္ရဲ႕ experience က ေက်နပ္တယ္ သေဘာက်တယ္ satisfied guest ျဖစ္တယ္ဆိုျခင္းသည္ ထုိဧည္သည္ ေနာက္ထပ္ျပန္ေရာက္လာမည္ဟု ဆိုလိုျခင္းမဟုတ္ပါ. ကိုယ့္ brand နဲ႔ သူတို႔ connected ျဖစ္တယ္လို႔ မခံစားရဘူးဆိုရင္ ေနာက္ booking လုပ္တဲ့ အခါ facilities ေတြ ေနရာ ေတြ ေစ်းႏႈန္းေတြ ထည့္တြက္ၾကအံုးမည္ ျဖစ္ေပသည္။ သင့္အေနျဖင့္ ကိုယ့္ ဧည့္သည္ေတြအတြက္ meaningful experience တစ္ခုကို generate လုပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ emotionally connected ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ဖို႔ လိုပါလိမ့္မည္။ ဘယ္လို႔ လုပ္ရမလဲဆိုင္ေတာ့ EQ emotional quotient ျမင့္တဲ့ ဝန္ထမ္းေတြ ခန္႔ဖို႔လိုတာပါပဲ။
Real life example ေမးခြန္းေတြကို အင္တာဗ်ဴးတဲ့ အခ်ိန္မွာေမးေပးပါ။ ဥပမာ အားျဖင့္ ဓာတ္ေလွကား ပ်က္ေနရင္ ဘယ္လို လုပ္မလဲ။ check in မွာ လူေတြ အမ်ားႀကီးေစာင့္ေနရရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ အစ႐ွိသျဖင့္ေပါ့။ သူတို အေျဖ က ေႏြးေထြးမႈ့႐ွိရဲ႕လား၊ ကိုယ္ခ်င္းစာတက္လား၊ genius ျဖစ္လား ျပံဳးေနလား eye contact ရလား အစ႐ွိတဲ့ minor details ေလးေတြက အေရးႀကီးလွပါတယ္။ ေနာက္တစ္ဆင့္ နာမည္ေခၚၿပီး အလုပ္လုပ္တက္ေအာင္ ေလ့က်င့္ေပးပါ။ “Max could you show Mr and Mrs Cooper to their room?” ဧည့္သည္ကို သူတို႔ အခန္းနံပါတ္အားျဖင့္ ဘယ္ေတာ့မ ေျပာဆို refer မလုပ္ေစပါႏွင့္။
. “You must be pleased to get out of that rain, I’ll get someone to take your coat,” or “Would you like a hot drink sent to your room in a few minutes?”.အစ႐ွိ personal welcome ေလးေတြ လုပ္ေပးတက္ပါေစ။
Friendship group ပံုစံ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ျပဳလုပ္ေပးပါ။ ဧည့္သည္ႏွင့္ ရင္းႏီွးမႈ့ ႐ွိေအာင္ မိတ္ေဆြဖြဲ႔တက္ပါေစ။ comedy show ျဖစ္သြားေအာင္ထိေတာ့ လြတ္မထားပါနဲ႔။
Reception desk အေနာက္မွာပဲ အျမဲ မေနေစပါနဲ႔ ဧည့္သည္ေတြ ရင္းရင္းႏွီး ခ်ည္းကပ္မိတ္ဖြဲ႔ စကားေျပာတက္ေအာင္ အားေပးပါ၊ ဧည့္သည္ ဘာႀကိဳက္တက္တယ္ မႀကိဳက္ဘူဆိုတာ မွတ္သားထားပါ ။ အကယ္၍ complaint ႐ွိခဲ့သည္ ျဖစ္ေသာ္ သူႀကိဳက္တာေလးေတြနဲ႔ သူကို လြယ္လြယ္ enjoy ျဖစ္ေအာင္ ျပန္လုပ္ေပးလို႔ရပါတယ္။
Loyal guest ေတြ အေပၚမွာ ကိုယ္က သစၥာျပန္႐ွိပါ။ tower အပိုေပးတာတို႔ special touch နဲ႔ services ေလးေတြ လုပ္ေပးပါ။
သင့္ရဲ႕ reaction ဟာ အေရးႀကီးတယ္ဆိုတာ မွတ္ထားတာ ဧည့္သည္ ဟာ သင့္ ဟိုတယ္ကို twitter တို့ facebook တို႔ အစရွိသျဖင့္ တစ္ခုခုမွါ mention လုပ္ခဲ့ရင္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာေပးပါ comment ေပးပါ။ ဧည့္သည္ ေနခဲ့တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး open questions ေလးေတြး အခ်ိန္ရရင္ေမးေပးပါ။
Check out အခ်ိန္ကလည္း check in နည္းတူ အေရးႀကီးပါတယ္။
LumosAKo

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s